خبرگزاری کار ایران

از ابتدای امسال تاکنون صورت پذیرفت؛

آزادسازی بیش از ۵ هزار متر از حریم راه‌های استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۶۵۹

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در راستای حفاظت و صیانت از زمین و حریم جاده و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز با دستور مقام قضایی، تاسیسات بدون مجوز در محدوده حریم قانونی راه ها تخریب و آزادسازی حریم انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: در راستای حفاظت و صیانت از زمین و حریم جاده و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز با دستور مقام قضایی، تاسیسات بدون مجوز در محدوده حریم قانونی راه ها تخریب و آزادسازی حریم انجام می شود.

کرمی افزود: طبق قوانین حریم راه‌ها هرگونه ساخت و ساز، حفاری، درختکاری در حریم قانونی راه ممنوع است و در سال گذشته آزادسازی ۵۶ هزار و ۸۰۳ متر از حریم راه های استان کرمانشاه صورت گرفته و از ابتدای امسال تاکنون ۵ هزار و ۷۳۰ متر از حریم راه های استان کرمانشاه آزادسازی شده است.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای سال تاکنون ۴۷ مورد حفاری غیر مجاز در سطح استان کرمانشاه مسدود و ۵۶۲ مورد تذکر کتبی یا شفاهی برای برخورد با خاطیان صادر شده است.

کرمی همچنین تعداد فنس کشی و نهال کاری تخریب شده در سطح استان را ۱۸۹ مورد اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه در پایان متذکر شد کسانی که قصد هرگونه عملیات اجرایی، ساخت و ساز به خصوص در محدوده محورهای  مواصلاتی استان کرمانشاه را دارند باید قبل از اجرا استعلام لازم مبنی بر مالکیت و نوع کاربری زمین را از دستگاه‌های مسئول بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز