خبرگزاری کار ایران

فعالیت ۲۵۰ مرکز تعویض روغن بدون مجوز در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۶۵۴

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان روغن موتور مشهد گفت: هم اکنون ۷۸۰ مرکز تعویض روغن در مشهد فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۲۵۰ مرکز بدون مجوز مشغول به فعالیت و سرویس دهی هستند.

به گزارش ایلنا از مشهد، حامد یزدی زاده گفت: متأسفانه با وجود افزایش قیمتی روغن صنعتی امسال هم در دو مرحله این افزایش قیمتی بوجود آمد، ولی این افزایش قیمت اخیر مربوط به روغن موتور‌های خودرو‌های بنزینی و دیزلی است که از پارسال افزایش نداشته است روغن موتور‌های موجود در بازار توسط ۴ برند داخلی تولید و توزیع می‌شوند که تقریبا ۸۰ درصد از روغن‌های موجود در بازار را تأمین می‌کنند و  در تیر ماه امسال از سوی سازمان حمایت ۴۱ درصد قیمت روغن موتور افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: در ۸ ماه گذشته به دلیل کمبود روغنی که در بازار داشتیم متأسفانه قیمت این محصول در سطح خرده فروشی افزایش چشمگیری داشت که این افزایش ۴۱ درصدی باعث شد که میزان عرضه روغن موتور بیشتر شده و به همان میزان عرضه روغن‌های موتور تقلبی کم شود.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان روغن موتورمشهد ادامه داد : از آن جایی که در این بازار در طول این چند ماه قیمت‌های کاذب جای خود را به قیمت‌های واقعی داده بود و باعث برهم خورد تعادل بازار شده بود در حال حاضر بازار به تعادل رسیده و من امیدوارم که دیگر شاهد هیچ افزایش قیمتی نباشیم و قیمت مصوب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز