خبرگزاری کار ایران

ترخیص محموله بزرگ مرغ وارداتی از بندر شهید رجایی در کمتر از ۲۴ ساعت

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۵۹۸

رئیس کل دادگستری هرمزگان از آغاز روند بارگیری و ارسال محموله ۱۰۰۰ تنی مرغ وارداتی از بندر شهید رجایی بندرعباس به سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی صالحی اعلام کرد: در پی صدور دستور قضایی برای ترخیص فوری محموله ۱۰۰۰ تنی مرغ وارداتی موجود در بندر شهید رجایی بندرعباس، روند بارگیری و ارسال این محموله بزرگ به سراسر کشور آغاز شده است.

وی با اشاره به دستور ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر لزوم نظارت دستگاه قضایی بر بازار و کنترل قیمت‌ها اظهار کرد: در همین راستا و به منظور پیگیری حقوق عامه ، پس از صدور دستور قضایی، ۱۰۰۰ تن مرغ وارداتی موجود در بندر شهید رجایی بندرعباس، هم اکنون به وسیله تریلرها و کامیون های سنگین و نیمه سنگین در حال بارگیری و ارسال به مناطق مختلف کشور است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با ورود به موقع دستگاه قضایی به موضوع و در نتیجه همکاری دستگاه های اجرایی و صاحبان کالا، هم اکنون در کمتر از ۲۴ ساعت پس از صدور این دستور، با بارگیری و ارسال این محموله بزرگ مرغ به مناطق مختلف کشور، ضمن جلوگیری از تحمیل هزینه های بیشتر ناشی از تأخیر در ترخیص این کالای اساسی به بیت المال، گام مهمی به منظور تأمین نیاز بازار برداشته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز