خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی بوئین زهرا:

طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در شهرستان بوئین زهرا اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۴۰۵

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری ۱۱ نفر و کشف مقادیری مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ "حسین رشید تبار" با اعلام این خبر،گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این عملیات ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیلتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۱ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در بخش "عصمت آباد" این شهرستان شدند.

سرهنگ رشید تبار در ادامه خاطرنشان کرد: ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از محل اختفای این عاملان افیونی مقادیری مواد مخدر ،مشروبات الکلی و آلات استعمال و دستگاه های توزین مواد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به تداوم اجرای این طرح از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی که همواره با هدف سودجویی های خود سعی در آلوده کردن جوانان جامعه به مواد مخدر را دارند با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز