خبرگزاری کار ایران

پرداخت بیش از ۳۳۴ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان قزوینی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۴۰۴

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: بیش از ۳۳۴ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی در سال گذشته به مددجویان این نهاد در سطح استان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد صیادی با اعلام این خبر گفت: پارسال پنج هزار و ۵۷۰ مددجوی قزوینی از این طرح استفاده کرده اند که امیدواریم توانسته باشد مقداری از مشکلات آنها را کاهش داده باشد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین افزود: این تسهیلات در موضوعات مختلفی از جمله جهیزیه، درمان، هزینه تحصیلی، بدهی مددجویان، ودیعه مسکن و سایر موضوعات پرداخت شده است.

این مسئول اضافه کرد: این تسهیلات بیشتر توسط صندوق امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین و برخی از بانک ها عامل پرداخت شده و پرداخت این تسهیلات با نهایت همکاری و سهولت صورت گرفته است.

صیادی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در سه ماه نخست امسال نیز ۵۸ میلیارد ریال به ۹۷۵ مددوی استان قزوین تسهیلات کارگشایی پرداخت کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اظهار داشت: امیدواریم با توجه مشکلات اقتصادی و تورم موجود در کشور این تسهیلات توانسته باشد مقداری از مشکلات زندگی مددجویان استان قزوین را کاهش دهد.

هم اکنون ۶۰ هزار مددجو از کمیته امداد استان قزوین خدمات دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز