خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

سه کیلومتر اصلاح خط انتقال مجتمع خراسانلو انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۲۴۹

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: عملیات اصلاح و بازسازی سه کیلومتر خط انتقال در مجتمع خراسانلو از توابع شهرستان ابهر انجام شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، علیرضا جزءقاسمی ، با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای بهبود تامین آب و رفع نوسانات افت فشار آب در این مجتمع 2500 متر لوله گذاری خط انتقال چشمه مهستان با مشارکت قرارگاه بسیج سازندگی عملیاتی شد.

جزء قاسمی،  افزود: عملیات زون بندی با لوله پلی اتیلن 75 به طول 460 متر نیز همراه با نصب یک فقره شیر هوا به قطر 110 میلی متر در روستای کوه زین اجرایی شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: روستای کوه زین یکی از روستای مشکل دار در تامین آب مناطق بالا دست از مجتمع آبرسانی خراسانلو بود که در سال جاری با افت فشار شدید آب چشمه ها و چاه موجود دچار نوسانات افت فشار و قطع آب می شد.

وی ادامه داد: در همین راستا یکی از اقدمات سریع و کوتاه مدت شرکت آبفا، وصل چشمه روستای مهستان به مخزن موجود و اجرای 460 متر لوله گذاری در روستای کوه زین بود.

مجتمع آبرسانی خراسانلو با جمعیتی بالغ بر 1300 نفر روستاهای خراسانلو، مهستان و کوه زین را شامل می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز