خبرگزاری کار ایران

افراد دارای معلولیت برای جشنواره «روی پای خود» فیلم کوتاه می‌سازند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۱۷۶

معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی گفت: جشنواره کشوری فیلم کوتاه با عنوان «روی پای خود» با موضوع دسترس‌پذیری زندگی اجتماعی برای معلولین به کوشش بهزیستی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حمیدرضا علیزاده معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی در این خصوص گفت: جشنواره کشوری فیلم کوتاه با عنوان «روی پای خود» با هدف جلب توجه بیشتر جامعه به دسترس‌پذیری زندگی اجتماعی برای افراد دارای معلولیت و نیز جمع‌آوری ابداعات و ابتکارات افراد دارای معلولیت  برگزار می‌شود و تمام افراد دارای معلولیت و همه کسانی که به موضوع مناسب‌سازی و دسترس پذیری اجتماعی علاقه دارند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

او افزود: این جشنواره به ابداعات، فعالیت‌ها، کار‌ها و اقداماتی که افراد دارای معلولیت، خانواده‌های این عزیزان و نیز دوستان و آشنایان آن‌ها برای دسترس پذیر کردن امکانات زندگی برایشان انجام داده‌اند اختصاص دارد و شرکت‌کنندگان می‌توانند این ابتکارات و ایده‌ها را که در زندگی شخصی افراد دارای معلولیت مورد استفاده قرار داده‌اند به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: قالب کار‌های ارسالی، فیلم کوتاه با حداکثر زمان دو دقیقه است و حوزه‌ی ابداعات، مرتبط با منزل مددجویان، خودرو‌های آنان و نیز مبلمان شهری و دسترس‌پذیری محیطی می‌باشد؛ فرصت ارسال آثار تا پایان مهرماه در نظر گرفته شده است و اختتامیه‌ی آن در هفته معلولین خواهد بود.

علیزاده بیان کرد: بسیاری از افراد دارای معلولیت و یا اعضای خانواده‌ها و دوستان این عزیزان، با دیدن زندگی و مشکلات آنان، به ابداعات و ابتکاراتی برای زندگی راحت‌تر آن‌ها دست می‌زنند که شگفت‌آور و خیره کننده است؛ ما می‌خواهیم این ابداعات و ابتکارات را به جامعه معرفی و برای دسترس‌پذیری امکانات اجتماعی، از این ابتکارات توسط مسئولان روستایی و شهری استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز