خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان تاکید کرد:

استمرار برگزاری برنامه‌های کیفی و تولید محتوای رسانه‌ای در مناسبت‌های ملی و آیینی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۱۱۶

استاندار گیلان بر استمرار برگزاری برنامه‌های کیفی و تولید محتوای رسانه‌ای در مناسبت‌های ملی و آیینی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع در آستانه سال روز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دیدار رئیس و کارکنان این مجموعه در گیلان، به نگاه هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در بنیان این نهاد با اهمیت اشاره و اظهار کرد: اجرای برنامه‌های مناسبتی مذهبی همچون عید غدیر در کنار آیین های ملی ، در راستای اشاعه فرهنگ دینی و ولایی به ویژه برای نسل جوان و مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای بسیار اثرگذار است.

وی تأکیدات خود مبنی بر گفتمان وحدت، انسجام و همدلی میان مسئولان و مردم گیلان و توصیه به همکاران استانی را یادآور شد و گفت: در چنین فضای همدلانه و منسجمی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان توانست به رسالت و وظایف خطیر خود در پاسداشت مناسبت‌های ملی، مذهبی و انقلابی به صورت شایسته عمل کند و الگوی خوبی برای سایر استان‌ها باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان، تقویت نگاه مردم و افکار عمومی در راستای غنا بخشیدن به باورهای انقلابی را از جمله کارکردهای خوب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و بر لزوم استمرار آن تأکید کرد و افزود: انعکاس تصاویر حضور مردم در مراسم ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۸ در میدان شهدای ذهاب رشت علیرغم بارش سنگین برف در رسانه‌های ملی، بین‌المللی و حتی شبکه های خارجی، نمونه بارز این تلاش‌ها است.

وی به هشدار مقام معظم رهبری درخصوص جنگ نرم دولت‌های استکباری علیه کشورمان اشاره کرد و ادامه داد: به رغم برنامه‌ریزی‌های دشمنان نظام، دولت و مردم در برهه‌های تاریخی مختلف، با درایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و دلسوزان ایران اسلامی، خدعه ها و توطئه‌چینی آنان به ویژه در انتخابات اخیر نقش برآب شد.

استاندار گیلان جنگ اقتصادی و شیوع کرونا را از مهمترین تنگناها طی سال‌های اخیر عنوان و اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در برگزاری مراسم پاس‌داشت مناسبت‌ها، در انجام مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا با درنظر گرفتن سلامت مردم، جزء موفق‌ترین ها بوده است.

وی بر ضرورت استمرار برگزاری برنامه‌های کیفی و تولید محتواهای مناسب در جهت استفاده حداکثری از فضای رسانه‌ای و مجازی در کنار صدا و سیما با خلاقیت و نوآوری تأکید کرد و گفت: این انقلاب و آرمان‌های آن در هیچ زمانی فراموش‌شدنی نیست و باید برای زنده نگه‌داشتن آن از ابزارها و شیوه‌های نوین استفاده کرد.

 زارع همچنین از اقدامات و هماهنگی مؤثر دفاتر شهرستانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با فرمانداران و اجرای برنامه‌های منسجم قدردانی کرد.

۱۲ مردادماه، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال 1359  به فرمان امام راحل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز