خبرگزاری کار ایران

رئیس علوم پزشکی اردبیل:

بدون دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنید / هرگونه ازدحام در شرایط کرونایی خطرناک است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۷۳۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: هم استانی ها بعد از ثبت نام در سایت، منتظر پیامک نوبت دهی باشند و بدون دریافت پیامک نوبت دهی از مراجعه به مراکز واکسیناسیون خودداری کنند.

شهرام حبیب زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل عنوان کرد: در شبانه روز گذشته 74 بیمار جدید کرونایی در سطح استان شناسایی و بستری شده‌اند و خوشبختانه موارد فوتی بر اثر شیوع کرونا در سطح استان در مدت یاد شده گزارش نشده است.

وی افزود: بر اساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های اردبیل، مشگین‌شهر، خلخال و گرمی در وضعیت قرمز، شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز در وضعیت نارنجی و شهرستانهای بیله سوار، نیر، نمین، سرعین، کوثر در وضعیت زرد قرار دارند.

حبیب زاده از ترخیص 47 بیمار کرونایی با وضعیت بهبود نسبی در 24 ساعت گذشته خبر داد و افزود: در حال حاضر تعداد 396 بیمار کرونایی در بیمارستان ها بستری هستند که از این تعداد، وضعیت 64 بیمار وخیم گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تنها راه ثبت نام برای واکسن کرونا را مراجعه به سایت   salamat.gov.ir عنوان کرد و گفت: در حال حاضر افراد بالای 58 سال می توانند برای واکسن در این سایت ثبت نام کنند و به هم استانی ها توصیه می شود بعد از ثبت نام در سایت، منتظر پیامک نوبت دهی باشند و بدون دریافت پیامک نوبت دهی از مراجعه به مراکز واکسیناسیون خودداری کنند چرا که هرگونه تجمع، احتمال ابتلا به کرونا را افزایش می دهد.

حبیب زاده درباره آمار تزریق واکسن‌های کرونا در استان نیز بیان کرد: در نوبت اول برای 94 هزار و 686 نفر واکسن تزریق شده و همچنین در نوبت دوم نیز تعداد 34 هزار و 297 نفر در برابر کرونا واکسینه شده اند که جمعا از آغاز واکسیناسیون تاکنون 128 هزار و 983 دوز واکسن کرونا در استان مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز