خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز هشدار داد:

البرز در آستانه بحران کرونا/اوضاع بیماران کرونا در استان مناسب نیست/ تقریبا ظرفیت بیمارستان ها رو به پر شدن است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۷۱۸

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با هشدارِ بحرانی شدن بیماری کرونا در استان البرز، گفت: ظرفیت بیمارستان ها رو به پر شدن است و این روند ممکن است تا دو هفته دیگر ادامه داشته باشد.

به گزارش ایلنا از البرز، نورمحمد فردی با اشاره به شرایط شیوع بیماری کرونا در استان البرز اظهار داشت: روند بستری و فوتی بیماران کرونایی در استان البرز رو به افزایش است به طوری که از اول تیرماه تعداد بستری ها از ۵۰۴ نفر به ۱۰۸۱ نفر رسیده است یعنی بیش از دو برابر گذشته و فوتی ها هم در همین ایام از ۶ نفر در اول تیرماه به ۲۳ نفر تا به امروز افزایش یافته و تقریباً حدود ۵ برابر شده است.

فردی تصریح کرد: از طرف دیگر ظرفیت تخت های بیمارستانی رو به پر شدن است و متاسفانه ممکن است انجام روند تا چند روز آینده ادامه داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: در نتیجه تعداد مرگ و میر رو به افزایش است و همراهی و هماهنگی رعایت پروتکل های بهداشتی و خودداری از ترددهای غیرضرور و رعایت فاصله های اجتماعی، همواره مورد تاکید است. 

فردی تصریح کرد: در هر صورت ۵  شهرستان استان در وضعیت قرمز و دو شهرستان وضعیت نارنجی دارد بنابراین با توجه به رنگ بندی ها اعلام شده محدودیت ها در مورد ادارات و سازمانهای دولتی ، صنوف و ترددهای غیرضرور کاملا باید رعایت شود.

وی افزود: خطر بیخ گوش ما است و زنگ خطر در استان به صدا درآمده است در هر صورت در مجموع تعداد مراکز تجمعی واکسیناسیون، ۱۹ مرکز است و تا کنون ۳۸۵۹۴۶ دز واکسن تزریق  شده است و روزانه به طور متوسط بیش از ۱۳۰۰۰ متوسط تزریق می‌شود.

فردی در پایان گفت: به زودی ۵ مرکز واکسیناسیون دیگر در استان البرز به مجموع دیگر مراکز تزریق واکسن اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز