خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان:

طرح یاریگران زندگی در راستای مبارزه با مواد مخدر در قزوین اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۶۳۰

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در استان اقدامات مختلفی انجام شده که اجرای طرح یاریگران زندگی، پیگیری برای راه اندازی کمپ ماده 16 و برخورد با خرده فروشان از جمله آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی رحمانی با اشاره به راه‌های مبارزه با اعتیاد گفت: اعتیاد با آسیب‌های اجتماعی ارتباط مستقیم دارد و مبارزه با آن مستلزم همکاری دستگاه‌های مختلف است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین ادامه داد: جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب‌ها ضرورت دارد و شهرداری‌ها نیز باید در تامین هزینه درمان این افراد نقش خود را ایفاکنند که شهرداری قزوین با ما همکاری مطلوبی داشته و لازم است محمود آباد و اقبالیه نیز در این  رابطه همراهی بیشتری داشته باشند.

وی عنوان کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در سال گذشته در اجرای برنامه‌های خود موفق به کسب رتبه چهارم کشوری شد. اجرا می‌شود.

رحمانی گفت: در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در استان اقدامات مختلفی انجام شده که اجرای طرح یاریگران زندگی، پیگیری برای راه اندازی کمپ ماده 16 و برخورد با خرده فروشان از جمله آن‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز