خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد؛

اشتغال بیش از ۱۶ هزار نفر در واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۶۲۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به تعداد اشتغال واحدهای بهره‌بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، گفت: ۱۶ هزار و ۱۱۴نفر در شرکت‌های فعال مشغول خدمت هستند.

به گزارش ایلنا از رشت،فریبرز سعیدی‌کیا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از فعالیت ۳۶ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در گیلان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی در دست بهره‌برداری هستند.

وی با اشاره به تعداد اشتغال واحدهای بهره‌بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، گفت: ۱۶ هزار و ۱۱۴ نفر در شرکت‌های فعال مشغول خدمت هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از راه‌اندازی ۵۱ واحد صنعتی طی سال گذشته خبر داد و افزود: ۴۷۴ نفر در پی راه‌اندازی این شرکت‌ها مشغول به کار شدند.

سعیدی‌کیا با بیان اینکه در حال حاضر ۹۱۹ واحد در شهرک‌های صنعتی مشغول فعالیت هستند، افزود: ۶۸۱ واحد جدید نیز در حال ساخت‌وساز در شهرک‌های صنعتی هستند.

وی با اشاره به حمایت‌های مالی شرکت شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بیان کرد: ۱۸ واحد صنعتی تاکنون ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات گرفته و علاوه بر آن چهار واحد دیگر نیز از صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک ۵۰میلیارد ریال تسهیلات گرفته‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده در احداث و توسعه تصفیه‌خانه‌های صنعتی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۱۰ واحد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی متصل به تصفیه‌خانه، ۱۰ شهرک و ناحیه صنعتی دارای تصفیه‌خانه فاضلاب مرکزی، ۱۰ شهرک و ناحیه صنعتی دارای تصفیه‌خانه فعال و همچنین چهار شهرک و ناحیه صنعتی در حال ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب هستند.

به گفته سعیدی‌کیا، هفت ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی استان مستقر هستند و ۳۲ شهرک دارای آب و تلفن، ۳۳ شهرک دارای برق و ۲۹ شهرک دارای گاز هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز