خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری:

متقاضیان فرآورده‌های نفتی در قزوین به سامانه سدف مراجعه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۵۹۸

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: لازم است افرادی که خواستار استفاده از فرآورده‌های نفتی هستند هر چه سریع‌تر درخواست خود را در سامانه سدف ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مصطفی صالحی در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: در استان قزوین 12 هزار و  700 خانوار به گاز طبیعی دسترسی ندارند و از این رو با برنامه ریزی‌های انجام شده سوخت مورد نیاز آن‌ها در زمستان تامین می‌شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین ادامه داد: لازم است افرادی که خواستار استفاده از فرآورده‌های نفتی هستند درخواست خود را در سامانه سدف ثبت کنند؛ تاکنون 80 درصد جمعیت مشمول استان در این سامانه ثبت نام کرده و باید سایر افراد نیز هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

وی ابراز کرد: اولویت اول ما برای سوخت رسانی مناطق کوهستانی و صعب العبور است و با اقدامات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تاکنون در فصل سرما در این مناطق مشکلی وجود نداشته؛ توزیع کنندگان سوخت در این مناطق باید اقدامات لازم  را برای ذخیره سازی انجام داده و میزان سوخت موجود خود را اعلام کنند.

 این مسئول افزود: شرکت پخش فرآورده های نفتی باید مشکلات ناوگان حمل و نقل سوخت را برطرف کرده و دستکاه‌های اجرایی نیز در موارد ضروری خودورهای حمل سوخت را در اختیار سوخت رسانی قرار دهند.

صالحی گفت: لازم است توزیع کنندگان سوخت مایع نیز تامین و ذخیره سازی سوخت مورد نیاز خود بویژه در بخش کشاورزی را مورد توجه قرار  داده  و مشکلات را  به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز