خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

رشد ۱۰۶۹ درصدی سودخالص سیمان صوفیان آذربایجان شرقی/ عدم افزایش منطقی قیمت سیمان در سال های گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۴۹۷

مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان از رشد ۱۰۶۹ درصدی شاخص سود خالص در دو سال اخیر این شرکت خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، ولی الله اخلاقی فرد، در جمع خبرنگاران با تقدیر از برنامه‌ریزی ها و استراتژی های شرکت سرمایه گذاری تامین و شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، گفت: در شرایطی که کشور سال های سختی را به لحاظ اقتصادی سپری می کند، سیمان صوفیان با حمایت های شستا و سیتا موفق به کسب رکوردهای ماندگاری در تاریخ خود شد.

مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان با اشاره به ۱۰۶۹ درصد رشد سودخالص سیمان صوفیان طی دو سال اخیر گفت: افزایش ۲۷ درصدی رشد تولید نسبت به سال ۹۸ و ۳۵ درصدی نسبت به متوسط تولید در سه سال گذشته، افزایش ۱۰ درصدی حاشیه سود عملیاتی و ۲۱ درصدی حاشیه سود خالص و کاهش دوره وصول مطالبات از ۶۸ روز به ۹ روز و حذف فروش اعتباری از مرداد ماه سال ۹۹ از جمله مهم‌ترین دستاوردهای سیمان صوفیان در دوره اخیر است.

وی افزود: علاوه بر این کاهش ۷۷ درصدی مطالبات شرکت نسبت به دوره مشابه در سال قبل، افزایش ۴۱۷ درصدی وجه نقد حاصل از فعالیت های عملیاتی شرکت، استفاده از پاور دک (جهت ایجاد ستون هوا) در چال های انفجاری برای اولین بار در صنعت سیمان کشور از دیگر دستاوردهای این شرکت در دو سال های اخیر است.

وی با اشاره به عدم افزایش منطقی قیمت سیمان طی سال های گذشته گفت: در شرایطی که قیمت دستوری سیمان در سال های گذشته تابع شرایط کلی اقتصاد نبود اما شرکت موفق به افزایش و بهبود عملکرد شد. دلیل اصلی این مهم ایجاد شفافیت، افزایش کیفیت فروش، کنترل قیمت تمام شده و کاهش ظرفیت بلااستفاده است.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز