خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد کرونای استان:

66 درصد افراد بالای 60 در قزوین علیه کرونا واکسینه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۴۲۰

جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: در حال حاضر 66 درصد از افراد بالای 60 سال در استان علیه کرونا واکسینه شده و بزودی واکسیناسیون گروه سنی 55 سال به بالا نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی با اشاره به آخرین مصوبات ستاد کرونای استان گفت: طبقب مصوبات ستاد کرونا در استان باتوجه به قرار داشتن در  وضعیت قرمز کرونایی فعالیت تالارهای پذیرایی تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و رستوران‌ها نیز صرفا بصورت بیرون بر مجاز به فعالیت هستند.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین ادامه داد: همچنین باتوجه به قرار داشتن استان‌های کشور در وضعیت قرمز کرونایی مجوز تردد در هیچ استانی صادر نمی‌شود و صرفا در مواقع خاص پزشکی اجازه تردد وجود دارد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 66 درصد از افراد بالای 60 سال در استان علیه کرونا واکسینه شده و بزودی واکسیناسیون گروه سنی 55 سال به بالا نیز آغاز خواهد شد.

این مسئول افزود: در حال حاضر در استان قزوین 10 مرکز تجمیعی واکسیناسیون فعال است که سه مورد آن در شهر قزوین قرار داشته و با همکاری علوم پزشکی، سپاه، ارتش و هلال احمر به ارائه خدمات مشغول هستند.

حبیبی گفت: لازم است ادارات در راستای نظلرت بر محدودیت‌ها به طور جدی‌تر همکاری داشته و با متخلفان مطابق با مقررات برخورد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز