خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

برخورد تبعیض آمیز با اصناف قزوین قابل پذیرش نیست/ ضرورت برخورد با نهادهای دولتی متخلف در اجرای مصوبات ستاد کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۲۷۱

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: : در جلسات ستاد کرونا بیشتر فشار بر اصناف و بازاریان است؛ این درصورتی است که باید با تغییر در نوع رفتار عدالت برقرار شده و با نهادهای دولتی نیز درصورت کوتاهی برخورد شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد قاسمی در جلسه ستاد کرونای استان که در استانداری برگزار شد، گفت: در جلسات ستاد کرونا بیشتر فشار بر اصناف و بازاریان است؛ این درصورتی است که باید با تغییر در نوع رفتار عدالت برقرار شده و با نهادهای دولتی نیز درصورت کوتاهی برخورد شود. 

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: به دلیل اثرات منفی اقتصادی و اجتماعی و افزایش پرونده‌ها در دستگاه قضا با تعطیلی اصناف مخالف هستیم و نباید صرفا با اصناف برخورد شود.

وی ابراز کرد: لازم است مصوبات ستاد کرونا در اجرا نیز بدون مانع باشد؛ چرا که در غیر این صورت این جلسات درواقع بدون خروجی خواهد بود و نباید دستگاه‌ها در انجام وظیفه خود کوتاهی کرده و تمام وظایف به دستگاه قضا و پلیس ارجاع شود؛  زیرا ما دنبال پرونده سازی نیستیم.

این مقام قضائی تصریح کرد: همچنین باید توجه داشت که اجرای تبعیض آمیز و ناهماهنگ مصوبات ستاد کرونا ما را با چالش مواجه می‌کند؛ در واقع در راستای پیشگیری لازم است تمام دستگاه‌های اجرایی به کارمندان و ارباب رجوع نظارت جدی داشته باشند.

وی تاکید کرد:  باید افراد حساس به قانون و وظیفه شناس تشویق شده و در مقابل با افرادی که کوتاهی کردند برخورد شود و این برخورد برای تمام افراد اعم از مدیر اجرایی، دستگاه قضائی و اصناف اعمال شود؛ چرا که عدم رعایت دستورالعمل‌ها در دستگاه‌های دولتی می‌تواند ما را با مشکل مواجه کند.

قاسمی گفت: انتظار می‌رود درصورت ایراد داشتن مصوبات، موضوع در جلسه ستاد کرونا مورد بررسی قرار گرفته و ایرادات اصلاح شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز