خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک:

23 بیمار مبتلا به کرونا در بیماستان‌های آبیک بستری هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۱۲۶

فرماندار آبیک گفت: در حال حاضر 23 بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان بستری هستند و در راستای مدیریت وضعیت بیماری نظارت‌ها برای اجرای محدودیت‌های کرونایی افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، شهرام احمدپور با بیان اینکه شهرستان آبیک در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد گفت: در حال حاضر 23 بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان بستری هستند و در راستای مدیریت وضعیت بیماری نظارت‌ها برای اجرای محدودیت‌های کرونایی افزایش یافته است.

فرماندار آبیک گفت: در حال حاضر صرفا مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند و با متخلفانی که محدودیت‌های تصویب شده در ستاد کرونا را نقض کنند بصورت جدی برخورد می‌شود.

وی ابراز کرد: ادارات باید با 30 درصد ظرفیت و دستگاه‌های خدمات رسان نیز با 50 درصد ظرفیت مجاز به فعالیت هستند.

این مسئول افزود: محدودیت‌های تردد شبانه و پلاک‌های غیربومی همچون گذشته در شهرستان آبیک برقرار است و فعالیت آرامستان‌ها نیز ممنوع است و برگزاری مراسم تدفین نیز صرفا با حداکثر 15 نفر امکان‌پذیر است.

احمدپور گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از تجمعات و جشن‌ها ضرورت دارد و لازم است تمام افراد به آن توجه داشته باشند و مسئولان نیز باید نسبت به اطلاع رسانی در این موارد اهتمام داشته باشند.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز