خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان تاکید کرد:

تشدید نظارت بر رعایت پروتکل بهداشتی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۱۲۲

استاندار گلستان گفت: اجرای هرگونه پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی در گلستان الزامی است.

به گزارش ایلنا، هادی حق شناس در جلسه استانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اظهارکرد: اجرای هرگونه پروتکل‌های بهداشتی  فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت های کرونایی به دلیل قرمز بودن کل استان الزامی است.

وی ادامه داد: به هیچ وجه نیروی انتظامی اجازه ورود ماشین های با پلاک غیربومی به استان را ندهد و در صورت ورود در تمام نقاط بازرسی و با دوربین جریمه خاطیان با بالاترین حد ممکن انجام شود.

حق شناس افزود: اگرچه ترددها به استان نسبت به هفته قبل ۳۵ درصد کاهش یافته در حالیکه انتظار افزایش ۲۰ درصدی ترددها وجود داشته است.

استاندار گلستان تصریح کرد: با توجه به قرمز بودن استان هیچگونه برگه ترددی صادر نخواهد شد.

وی یادآور شد: تا روز سه شنبه تیمی متشکل از فرمانداری, شبکه بهداشت تعزیرات اصناف صمت و نیروی انتظامی نظارت کامل بر بازار داشته باشند و هر واحد صنفی در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ شود.

وی خاطرنشان کرد: از خانواده سادات تقاضا دارم در عید غدیر همچون علمای اهل سنت در عید قربان به رعایت پروتکل های بهداشتی بپردازند و مردم از دید و بازدید  پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز