خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اهر خواستار شد؛

مسئولین استان با اتخاذ تدابیر از زیان مالی به جامعه عشایری و روستایی جلوگیری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۰۳۴

امام جمعه اهر با بیان این‌که خشکسالی از مهمترین دغدغه‌های جامعه روستایی و عشایری این شهرستان است، گفت: مسئولان استان باید با مدیریت صحیح و اتخاذ تدابیر لازم از هرگونه ضرر و زیان مالی به جامعه عشایری و روستایی جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهر، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به این‌که دامداران روستایی و عشایری باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرند، اظهار کرد: متاسفانه امسال به دلیل خشکسالی و کمبود منابع آبی در بیشتر مناطق کشور و خصوصا شهرستان اهر شاهد مشکلات زیادی در بین جامعه عشایری و روستایی هستیم که نیاز به حمایت همه جانبه مسئولان از این قشر جامعه است.

وی گفت: به دلیل کمبود منابع آبی و خصوصا مشکل در تهیه خوراک دام و غیره روستائیان و عشایر متاسفانه دام‌ها و خصوصا دامهای مولد که حاصل چند سال دسترنج آنهاست بعضا با کمترین قیمت به فروش می رساد که این جنایت و خطری جدی برای منطقه و حتی کشور است و باید مسئولان به طور جدی برای حل این مشکلات وارد عمل شوند و از عشایر و روستائیان حمایت نمایند.

امام جمعه اهر از دیگر مسائل جامعه را مصرف صحیح منابع آبی و حامل های انرژی برشمرد و افزود: در کنار حل دغدغه ها و مشکلات مردم در خصوص حامل های انرژی توسط مسئولان، باید مردم نیز در مصرف درست آب، برق، گاز و غیره کاملا دقت داشته باشند تا خدای نکرده دچار مشکل نشوند.

وی گفت:  امروز شاهد بهره مندی بیشتر مناطق روستایی و عشایری از نعمت گاز، برق، آب شرب و غیره هستیم و امیدواریم در ادامه نیز با حمایت های همه جانبه مسئولان بزودی در شهرستان اهر شاهد بهره مندی همه مناطق روستایی و عشایری این شهرستان از نعمت آب شرب و حامل های انرژی باشیم تا تمام مردم در آسایش و به دور از هر گونه دغدغه زندگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز