خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز مطرح کرد:

سامانه هوشمند شفافیت یک اتفاق بزرگ برای شهر تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۰۲۶

شهردار تبریز گفت: راه اندازی سامانه هوشمند شفافیت یک اتفاق بزرگ برای شهر تبریز بوده و شاید از یک پروژه یک هزار میلیاردی نیز ارزشمندتر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، ایرج شهین باهر در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، اظهار کرد: بیشترین آسیبی که شورا و شهرداری‌های دوره های قبل دیده بودند از محل عدم شفافیت امور بود و بر این اساس با پیگیری هایی که شورای پنجم داشت، در این دوره سامانه شفافیت راه اندازی شد.

وی ادامه داد: من در معارفه خود گفتم که برای مبارزه با فساد آمده ام و در این مسیر یا ما فساد کنار می زنیم و یا فساد ما را برکنار می کند. گفتم که ما هیچ مماشاتی نداریم که هم ما بمانیم و هم فساد بماند و البته در این راستا و طی سال های گذشته هزینه های زیادی داده ایم.

شهردار تبریز گفت: همراهی اعضای شورای پنجم کمک کرد تا بمانیم و این کارها را در شهرداری تبریز انجام بدهیم و سامانه شفافیت را راه اندازی کنیم و حالا در اواخر دوره پنجم، شاهد هستیم که این سیستم ها برای اولین بار در کشور با این شکل و حساسیت راه اندازی شده است.

وی افزود: با راه اندازی سامانه شفافیت، تمام اقدامات و اطلاعات اموال و امور شهرداری در اختیار مردم قرار می گیرد. این شفافیت به معنای واقعی است و نه شعاری؛ که فقط بگوییم و از روی موضوع رد شویم و هیچ اتفاقی هم نیفتد.

شهین باهر عنوان کرد: رونمایی از سامانه شفافیت، از یک پروژه هزار میلیاردی ارزشمندتر است. اثرات این پروژه را تا وقتی که شهرداری وجود داشته باشد، در بدنه مجموعه خواهیم دید. این سامانه موجب می شود تا از هزینه های اضافی، سوءاستفاده و فساد جلوگیری شود و مشکلاتی که باعث بی سرو سامانی می شود، عملا رفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز