خبرگزاری کار ایران

فراخوان معرفی نامزدهای تصدی شهرداری مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۹۷۰

عضو ششمین دوره شورای شهر مشهد از همه متخصصان،نخبگان و افراد دغدغه مند در حوزه مدیریت شهری خواست تا با توجه به شرایط تصدی سمت شهردار و شاخص های منتخبین شورای ششم، شهردار موردنظر خود را معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مجید طهوریان عسکری با اشاره به نزدیک شدن ایام حساس انتخاب شهردار توسط شورای شهر گفت: شعار محوری من در این دوره از انتخابات، "شهر مردم محور" بوده که به حضور فعال مردم در تصمیم گیری ها اعتقاد راسخ داشته و بهره مندی از نظرات متخصصین،نخبگان و همه شهروندان دغدغه مند در حوزه مدیریت شهری را از الزامات موفقیت خادمین شهر امام مهربانی ها می دانم.

وی در خصوص شاخص های منتخبین شورای ششم برای انتخاب فرد شایسته کلید داری شهر مشهد گفت: یکی از اصلی ترین مولفه ها اعتقاد به تفکر انقلابی و مدیریت جهادی است و توان و قدرت ایجاد ارتباط در حوزه دیپلماسی شهری با سران نظام و قوای سه گانه از دیگر شاخص های فرد مورد نظر برای مدیریت شهری است.

عضو منتخب شورای ششم گفت: شناخت کامل از جغرافیای انسانی و زیستی شهر مشهد، دغدغه مندی در حوزه فرهنگی و تفکر و روحیه جوان گرایی و نیز توجه به موضوع حاشیه شهر مشهد و هویت شهر رضوی جزو اصلی ترین شاخص های انتخاب شهردار آینده مشهد است.

طهوریان عسکری در ادامه افزود: فسادستیزی وعملکرد شفاف در راستای گسترش عدالت و شناخت شبکه مسائل و ظرفیت های موجود شهری از مهمترین مولفه های شورای ششم است که با تکیه بر این توانمندی ها مدیریت آینده شهر مشهد باید بتواند باعث ایجاد درآمدهای پایدار شهری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز