خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد کرونا استان خبر داد:

تزریق بیش از 133 هزار دوز واکسن کرونا به افراد بالای 60 سال در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۹۱۷

جانشین ستاد کرونا استان قزوین گفت: تاکنون 133 هزار و 202 نفر از افراد بالای 60 سال در استان قزوین علیه کرونا واکسینه شده‌اند که معادل 66.7 است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی با اشاره به وضعیت واکسیناسیون در استان گفت: تاکنون 133 هزار و 202 نفر از افراد بالای 60 سال در استان قزوین علیه کرونا واکسینه شده‌اند که معادل 66.7 درصد است.

جانشین ستاد کرونا استان قزوین ادامه داد: واکسن‌های مورد استفاده در استان شامل سینوفارم، آسترازنکا، اسپوتنیک، کوبرکت و بهارات است که به ترتیب 71، 18.6، 7، 2.2 و 1.2 درصد مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

وی ابراز کرد: درحال حاضر 10 پایگاه تجمیعی واکسن در استان درحال فعالیت است که سه پایگاه آن در شهر قزوین و در هر یک از شهرهای تاکستان، بوئین زهرا، آبیک، الوند، محمدیه، آوج و آبگرم یک پایگاه قرار دارد و بصورت دو شیفت فعال هستند.

این مسئول ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی مسئولیت مرکز واکسیناسیون واقع در نمایشگاه بین المللی، سپاه مسئولیت مرکز واقع در دانشگاه فرهنگیان و ارتش نیز مسئولیت مرکز بیمارستان ارتش را برعهده دارد، ضمن اینکه هلال احمر نیز درحال راه اندازی یک مرکز دیگر است.

حبیبی گفت: برای دریافت واکسن کرونا و تسریع و برنامه ریزی دقیق ثبت نام  در سامانه ضرورت دارد و هم استانی‌ها می‌توانند پس از ثبت نام  و دریافت پیامک در زمان اعلام شده به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز