خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان خبر داد:

گیلان پیشگام در پخش برنامه‌های تلویزیونی با کیفیت HD

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۵۶۹

مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان در حین بهره برداری از طرح‌های صداوسیما گفت: بزودی پخش برنامه‌های صداوسیمای مرکز گیلان با کیفیت HD پخش خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدباقر باقرزاده در آیین افتتاح ۷طرح فنی این مرکز با بیان اینکه رسانه استانی بازوی توانمند توسعه گیلان است افزود: رسانه استانی رسانه انقلاب است که تلاش می‌کند نماینده فرهنگ و داشته‌های فرهنگی باشد.

باقرزاده با اشاره به اینکه گیلان دارای توانمندی‌های مختلفی در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است خاطرنشان کرد: مسئولان و دست اندرکاران رسانه استانی تمام تلاش خود را می‌کند این توانمندی‌ها را در ایران، منطقه و جهان انعکاس دهد.

وی تاکید کرد: صداوسیمای مرکز گیلان ، مرکز کار و تلاش، رقابت در کار و رفاقت در همکاری است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان با بیان اینکه این مرکز از نخستین مراکز استانی رسانه ملی است که بزودی برنامه‌های آن با سامانه پیشرفته و نوین HD پخش خواهد شد، خاطرنشان کرد: برای تامین اعتبارات این کار خواهان دستور و توجه ویژه علی عسکری، رئیس رسانه ملی و نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه هستیم.

محمدباقر باقرزاده با اشاره به اینکه در آخرین ارزیابی‌ها که در ماه گذشته انجام شد، صداوسیمای مرکز گیلان جزو استان‌های برتر در بین مراکز استانی است گفت: معاونت سیما رسانه استانی، جزو ۳ استان برتر، معاونت صدا جزو ۴ استان برتر و همچنین خبر رادیو معاونت خبر، حائز رتبه اول شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز