خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد:

نقش مهم و راهبردی صداوسیما در توسعه کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۵۶۴

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: صداوسیما ۲ماموریت مهم و راهبردی برون و درون مرزی را هدایت می‌کند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد باقر نوبخت در حاشیه افتتاح طرح‌های بزرگ استودیویی و فنی صداوسیمای مرکز گیلان با اشاره به هجمه‌های دشمن علیه ایران اسلامی گفت: با توجه به اینکه رسانه‌های کشور‌های دیگر در تضاد با منافع ملی ما هستند و نگاه سلطه طلبانه به منافع ما دارند، صداوسیما باید به تواند با تولیدات مناسب در عرصه رقابت‌های بین المللی به خوبی ظاهر شود.

وی با بیان اینکه صداوسیما در عرصه تولیدات درون مرزی نقش خود را به نحو شایسته‌ای ایفا می‌کند گفت: صداوسیما برای انسجام ملی و انعکاس توانایی‌هایی که در جای جای میهن اسلامی و در استان‌های مختلف وجود دارد تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت انجام ماموریت‌های برون مرزی و درون مرزی صداوسیما گفت: برای اینکه این ماموریت‌ها جلوه بیشتری پیدا کند و وظیفه همه دولت هاست تا به نحو شایسته‌ای از صداوسیما حمایت کند.

معاون رئیس جمهور افزود: من در دولت‌های یازدهم و دوازدهم افتخار این را داشتم تا در مسئولیت ریاست سازمان برنامه و بودجه با تشخیص درست به اینکه صداوسیما چه نقش و جایگاه رفیعی دارد، از آن پشتیبانی کنم.

 نوبخت اظهار امیدواری کرد دولت سیزدهم هم بیشتر از دولت‌های دیگر با حمایت از صداوسیما سبب موفقیت ایران در عرصه‌های رقابتی جهان و مستعد کردن توانایی‌های داخلی شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پایان بر لزوم ترویج فرهنگ غنی و اصیل گیلان در برنامه سازی‌ها تاکید کرد و گفت: امیدوارم صداوسیمای مرکز گیلان فرهنگ منطقه‌ای این استان را که جزو مهم فرهنگ ملی و غنی کشور است را با تمام توان ترویج دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز