خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان کشوری؛

ساخت دو سریال «سوجان» و «ابر می بارد» در گیلان کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۵۶۲

ساخت دو سریال «سوجان» و «ابر می بارد» با حضور رئیس سازمان صدا و سیما در گیلان کلید خورد.

به گزارش ایلنا از رشت، با حضور علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما و محمد باقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ساخت دو سریال «سوجان» و «ابر می بارد» با حضور رئیس سازمان صدا و سیما در گیلان کلید خورد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به ساخت این سریال ۳۰۰ قسمتی «سوجان»، اظهار کرد: ساخت این سریال توسط یکی از مراکز استان نشان دهنده ظرفیت و توانمندی مراکز استانی است.

محمد باقر باقرزاده در ادامه با اشاره به اینکه «سوجان» در چند فصل ساخته خواهد شد، افزود: فصل نخست این سریال در ۶۳ قسمت و به نویسندگی فریدون حسن پور، تهیه کنندگی مهدی کریمی و کارگردانی حسین تبریزی است.

وی همچنین به موضوع و محوریت این سریال اشاره و با بیان اینکه در این سریال به مقام زن ایرانی و اهمیت خانواده توجه شده است، گفت: اعتبار حدود ۲۰۰ میلیارد ریالی برای فصل نخست این سریال تخصیص یافته است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان اضافه کرد: ۵۰ درصد آن از منابع استانی و ۵۰ درصد از منابع متمرکز سازمان صدا و سیما تأمین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت سریال «ابر می بارد» نیز در استان گیلان کلید خورد، گفت: موضوع این سریال نیز درباره ویروس کرونا است و در ۱۸ قسمت به نویسندگی مهدی بهپور و تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا معینی ساخته می‌شود.

باقرزاده افزود: برای ساخت سریال «ابر می بارد» ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع استانی اختصاص یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز