خبرگزاری کار ایران

رئیس علوم پزشکی اردبیل خبر داد؛

وضعیت قرمز شهرستان های مشگین‌شهر، گرمی و خلخال / بستری 54 بیمار جدید کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۴۵۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ازوضعیت قرمز کرونایی به شهرستان‌های مشگین شهر، گرمی و خلخال خبر داد و گفت: در حال حاضر 4 شهرستان در استان اردبیل قرمز هستند.

شهرام حبیب زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل عنوان کرد: در شبانه روز گذشته 54 بیمار جدید کرونایی در سطح استان شناسایی و بستری شده‌اند و متاسفانه یک مورد فوتی بر اثر شیوع کرونا در سطح استان مدت یاد شده گزارش شده است.

وی افزود: بر اساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های اردبیل، مشگین‌شهر، خلخال و گرمی در وضعیت قرمز، شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز در وضعیت نارنجی و شهرستان های بیله سوار، نیر، نمین، سرعین، کوثر در وضعیت زرد قرار دارند.

حبیب زاده از ترخیص 44 بیمار کرونایی با وضعیت بهبود نسبی در 24 ساعت گذشته خبر داد و افزود: در حال حاضر تعداد 351 بیمار کرونایی در بیمارستان ها بستری هستند و از این تعداد، وضعیت 62 بیمار وخیم گزارش شده که در بخش آی سی یو تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل درباره آمار تزریق واکسن‌های کرونا در استان نیز بیان کرد: در نوبت اول برای 89 هزار و 318 نفر واکسن تزریق شده و همچنین در نوبت دوم نیز تعداد 33 هزار و 207 نفر در برابر کرونا واکسینه شده اند که جمعا از آغاز واکسیناسیون تاکنون 122 هزار و 525 دوز واکسن کرونا در استان مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز