خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل خبر داد:

ممنوعیت فعالیت قلیان‌سراها در اردبیل / اصناف متخلف پلمب می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۴۱۹

استاندار اردبیل از ممنوعیت فعالیت قلیان‌سراها در استان خبر داد و گفت: اصناف ناقض پروتکل های بهداشتی پلمب می شوند.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در جلسه ویدئوکنفرانسی با فرمانداران عنوان کرد: بازار و پاساژهای اردبیل با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند ولی در صورت بی توجهی به شیوه نامه های بهداشتی از سوی مراجع مربوطه باید پلمب شوند.

وی گفت: بر اساس مصوبه ستاد کرونا، رستوران ها و اغذیه فروشی به صورت بیرون بر حق فعالیت دارند و قلیان سراها حق فعالیت ندارند و نیروهای نظارتی موظفند در صورت مشاهده تخلفات، برخورد قانونی انجام دهند.

وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در اردبیل خواستار رعایت دقیق  پروتکل های بهداشتی و پرهیز از دورهمی و تجمعات شد و افزود: اگر مردم این شیوه نامه ها را رعایت نکنند با توجه به وضعیت وخیم استان های جنوبی و تهران، شاهد وخامت وضعیت کرونایی در استان و افزایش تصاعدی بیماران و فوت شدگان خواهیم بود.

استاندار اردبیل از تمامی فرمانداران و دستگاه های اجرایی مرتبط خواست نظارت بر رعایت پروتکل ها را تشدید کنند و هر گونه کوتاهی در این زمینه را غیرقابل قبول دانست.

بهنام جو همچنین بر انجام به موقع واکسیناسیون گروه های سنی مشمول تاکید کرد و گفت: فرمانداران و مراکز بهداشتی تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرند که گروه های سنی معرفی شده در کمترین زمان ممکن به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی اذعان کرد: بررسی بیماران بستری شده در بیمارستان ها نشان می دهد تعداد افرادی که واکسن زده اند و در بیمارستان ها بستری هستند بسیار پایین است و این نشانگر مقاومت افراد واکسینه شده در برابر کرونا است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز