خبرگزاری کار ایران

دادستان گچساران:

با قوه قهریه نمی توان کرونا را مهار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۱۸۳

دادستان شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که با قوه قهریه نمی توان کرونا را مهار کرد.

به گزارش ایلنا از دوگنبدان، محمدصدرا ادیبان  در هشتاد و هشتمین نشست ستاد کرونا شهرستان گچساران گفت: موضوعی که طی این مدت به آن دست یافته ایم این است که با قوه قهریه نمی توانیم توفیقی در بهبود وضعیت کرونایی پیدا کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت افزایش آگاهی و آموزش در میان مردم، اظهارداشت: یکی از مسائلی که باید مورد توجه قرار دهیم این است که با تعطیلی تالارها، انتقال جشن ها و مراسمات از مساجد و تالارها به منازل، به دلیل رعایت نشدن فاصله اجتماعی انتقال ویروس بیشتر می شود.

ادیبان گفت: اگر بخشی یا قسمتی از بازار به دستفروش ها اختصاص پیدا کند، هم بازار ساماندهی می شود و هم نظارت بهتری صورت خواهد گرفت.

فرماندار گچساران هم در این نشست تاکیدکرد: سرعت انتقال بیماری در گچساران به دلیل جاده ترانزیتی، نزدیکی به بنادر، صنعتی بودن، متفاوت با شهرهای دیگر است.

"علیرضا اتابک" گفت: تاکنون ۷۱۳ مصوبه در 87 جلسه ستاد کرونا در این شهرستان اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه فشار و تعطیلی شاید خیلی حواب ندهد، خاطرنشان کرد: با کرونا باید بصورت علمی رفتار کرد تا مردم خودشان خودمراقبتی داشته باشند.

اتابک گفت: 11 هزار و 519  واکسن به گروه های سنی تزریق شده و البته تاثیر خوبی هم گذاشته چرا که در هم اکنون میزان بستری ها در سنین بالا کم شده است.

به گزارش ایلنا، گچساران از وضعیت قرمز کرونایی به حالت نارنجی برگشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز