خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی البرز خبر داد:

بهزیستی البرز آماده دریافت نذورات مردمی در عیدسعید قربان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۹۸۷

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: به مناسبت دهه ولایت از ۲۹ تیر تا هفتم مرداد پایگاه های بهزیستی، آماده جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی همچون نذری‌ها، گوشت قربانی و دیگر اهدایی‌های همشهریان خیر و مومن البرزی است.

به گزارش ایلنا از البرز ، اسدالله حیدری گفت: تمامی ادارات شهرستان های تابعه استان و تمامی مراکز وموسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی البرز آماده دریافت نذورات و کمک های همشهریان و خیرین می باشند تا این عیدی را به دست نیازمندان واقعی و جامعه هدف بهزیستی برسانند.

حیدری افزود: همچنین خیرین می توانند نذورات نقدی خود را به روش های مختلف از جمله پرداخت از طریق شماره کارت مجازی مشارکت های مردمی بهزیستی استان البرز به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۵۴۸۵۰۷۷ و یا شماره حساب ۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴ و حساب شبا به شماره IR۳۳۰۱۰۰۰۰۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴ پرداخت کنند.

وی اظهار داشت : کمک های نقدی مردمی در صورتی که نیت عام داشته باشد در بخش معیشت، مسکن، جهیزیه و ازدواج، هزینه های تحصیلی، درمانی وغیره جهت خانواده های کم بضاعت، ایتام، معلولان ، زنان سرپرست خانوار و اقشار آسیب پذیر هزینه خواهد شد.

حیدری در پایان گفت: پویش دهه ولایت توسط سازمان بهزیستی با هدف هدایت آحاد جامعه به خیر جمعی و تشویق مردم به مشارکت اجتماعی در استان راه اندازی شده است و این دهه فرصتی مناسب برای همراهی هر چه بیشتر مردم و خیرین با افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز