خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان:

دعای عرفه ونماز عید قربان برگزار نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۹۷۵

استاندار گلستان گفت: آیین دعای عرفه ونماز عید قربان به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا دراستان برگزار نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، هادی حق شناس امروز سه شنبه ۲۹ تیر در جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان اظهار کرد:ورود ماشین های غیر بومی به استان و خروج ماشین های بومی از گلستان حتی با مجوز ممنوع است.

وی ادامه داد:همه مجوزهای صادر شده از سوی فرمانداری ها لغو شده است واگر روند ابتلا ادامه پیدا کند دوباره شرایط اسفند ۹۸ در استان تکرار خواهد شد.

وی افزود:امکان بسیج بیش از ۳۵۰۰ تخت برای بستری وجود داشته باشد اما متاسفانه تعداد دستگاه های ونتیلاتور در بیمارستان ها کم است.

حق شناس یاداور شد:تمام پروتکل های شهرهای قرمز اعم از تعطیلی گروه های شغلی ۲, ۳ و ۴ لازم الاجرا است.

استاندار گلستان بیان کرد:تا صبح شنبه نظارت ها در تمام بخش ها و فضاها تشدید خواهد شد و جریمه و پلمپ در انتظار متخلفین است تا دوباره روز شنبه تصمیم گیری برای هفته آینده صورت گیرد.

 وی خاطر نشان کرد:وضعیت ابتلا و بستری استان در حال حاضر از وضعیت استان تهران نیز وخیم تر است.

وی گفت: از روحانیون و امامان جماعت شیعه و سنی استان می خواهیم همکاری لازم را داشته باشند و برگزاری هر نماز جماعتی ممنوع و هرگونه تجمعی تخلف محسوب می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز