خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات تنیس استان خبر داد:

اصفهان میزبان مسابقات بین المللی تنیس رده نوجوانان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۹۲۴

رئیس هیات تنیس استان اصفهان از برگزاری مسابقات بین المللی ITF joniours2021 به میزبانی اصفهان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، فرهاد رحیمی در نشست خبری مسابقات بین المللی ITF joniours2021 اظهار داشت: این مسابقات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در 9 زمین تنیس ورزشگاه بیست و دو بهمن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جدول این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی در دو بخش مقدماتی و اصلی با ظرفیت هر جدول 32 نفر و به صورت انفراتی و دوبل طراحی شده است.

رئیس هیات تنیس استان اصفهان با اشاره وجه بین المللی این مسابقات اضافه کرد: در بخش بانوان شش ورزشکار از ترکیه و در بخش مردان چهار ورزشکار ترکی و دو ورزشکار از روس و مصر حضور دارند.

وی یادآور شد: به دلیل شیوع ویروس کرونا جدول مسابقات امسال محدود است و با منع حضور تماشاگر همراه است. با این حال به دلیل اینکه رده سنی مسابقات 13 تا 18 سال است، خانواده ها می توانند فرزندان شان را همراهی کنند.

رحیمی تصریح کرد: علی یزدانی با رنکینگ ۴۱۹ در سید یک و پرنیا رکنابادی با رنکینگ935 در گروه بانوان بهترین ورزشکاران اصفهان در این رقابت ها هستند.

مسابقات بین المللی ITF joniours2021 از دوم تا نهم مرداد ماه به میزبانی اصفهان در مجموعه زمین های تنیس ورزشگاه بیست و دو بهمن برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز