خبرگزاری کار ایران

فعالیت ۲۴۰ قربانگاه برای نذرهای عید قربان مردم در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۸۶۸

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: ۲۴۰ قربانگاه برای قربانی و جمع آوری نذرها و گوشت قربانی مربوط به عید قربان در استان برپا شده است.

به گزارش ایلنا، عزیز سهندی گفت: مردم خیر و نیکوکار آذربایجان غربی می‌توانند در روز عید سعید قربان، گوشت قربانی و نذرهای خود را به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد و همچنین مراکز نیکوکاری در سراسر استان تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه گوشت‌های قربانی و نذرهای نقدی جمع‌آوری شده در روز عید سعید قربان در نخستین فرصت بین نیازمندان و ایتام استان توزیع می‌شود، گفت: این نهاد امسال نیز همانند سال‌های گذشته با همکاری مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، هیئت امنای مساجد و معتمدان محلات، نذورات هم استانی‌های نیکوکار را در روز عرفه، روز عید سعید قربان و تا یک روز پس از عید قربان جمع‌آوری و در میان نیازمندان توزیع خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی، با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا و اصول بهداشتی در تمام قربانگاه‌ها، افزود: در همه قربانگاه‌های کمیته امداد، ناظران شبکه‌های دامپزشکی استان برای رعایت موارد بهداشتی قربانی‌ها با این نهاد همکاری می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: راه اندازی پویش "نذر قربانی" اجرای طرح هر روستا یک قربانی، اجرای طرح هر مرکز نیکوکاری حداقل یک قربانی، دعوت از حاجیان، خیران، حامیان ایتام، موسسات خیریه برای مشارکت در طرح‌های عید قربان از اهم اقدامات کمیته امداد آذربایجان‌غربی در راستای جمع‌آوری هرچه بهتر نذورات مردم در عید قربان محسوب می‌شود.

مردم آذربایجان غربی پارسال بیش از ۲۳ میلیارد تومان در طرح جمع آوری و توزیع گوشت قربانی مشارکت کردند که پیش بینی می‌شود این مشارکت امسال با افزایش ۳۰ درصدی، به ۳۰ میلیارد تومان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز