خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان همدان:

مبادی ورودی و خروجی استان همدان مسدود شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۸۳۰

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، تمامی مبادی ورودی و خروجی استان از جمله محورهای ارتباطی همدان به سمت تهران و مرکز کشور با استفاده از موانع فیزیکی(نیوجرسی) مسدود شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، سرهنگ رضا عزیزی افزود: در همین ارتباط محور قدیم همدان - تهران، آزاد راه همدان - تهران، جاده رزن و ملایر به سمت اراک و تهران مسدود شده و نیروهای پلیس مستقر در این مبادی اجازه خروج خودروهای با پلاک بومی از استان را نخواهند داد.

وی تصریح کرد: نیروهای پلیس راه براساس مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا، از خروج خودروهای با پلاک بومی از استان همدان و همچنین ورورد خودروهای با پلاک غیربومی به داخل استان جلوگیری می کنند و در صورت اصرار راننده برای انجام سفر، ضمن اعمال قانون و جریمه(یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی) خودروها را نیز به سمت مبدا هدایت می کنند.

سرهنگ عزیزی تاکید کرد: تنها خودروهای با پلاک انتظامی تهران و البرز مجاز به تردد از این مسیرها به سمت تهران هستند و البته تمامی مجوزهای صادره برای تردد نیز تا صبح روز دوشنبه هفته آینده(۴ مرداد) باطل و از درجه اعتبار ساقط است.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: خودروهایی که از سایر نقاط وارد استان همدان می شوند ابتدا با تذکر لسانی و ارشاد ماموران پلیس برای بازگشت مواجه خواهند شد و در صورت اصرار برای ادامه سفر و بی توجه به دستور پلیس برای اجرای قوانین، اعمال قانون خواهند شد.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه طرح محدودیت تردد از ساعت ۱۸ روز گذشته(دوشنبه) آغاز و تا ساعت هفت صبح روز دوشنبه(۴ مرداد) ادامه دارد، افزود: دوربین های هوشمند نظارتی پلیس نیز هر گونه تخلف در زمینه نقض محدودیت و ممنوعیت های تردد را ثبت و خودروهای متخلف جریمه خواهند شد.

به گفته وی، درهمین ارتباط از روز گذشته تاکنون ۶۰۰ دستگاه خودرو به دلیل نقض محدودیت های ترددی مرتبط با همه گیری ویروس کرونا در استان همدان، جریمه یک میلیون تومانی شدند. 

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: تردد بین شهرستانی خودروهای بومی در حوزه جاده های درون استان بلامانع است و البته محدودیت تردد شبانه (ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد) همچنان اعمال می شود.

رئیس پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت‌ها از ساعت ۱۸ روز گذشته(دوشنبه) خبر داد و گفت: همه مجوزهایی که از سوی فرمانداری‌ها صادر شده‌اند لغو و تردد ممنوع است.

سردار سید کمال هادیانفر اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، محدویت های تردد به صورت مستمر در حال حاضر اجرا می شود و هم اکنون  اعمال قانون در ۱۶۹ شهر قرمز و ۱۶۶ شهر نارنجی در حال انجام است.

به گفته وی، از ساعت ۱۸ امروز در ۱۴ مبادی ورودی و خروجی تهران و البرز، محدودیت های تردد اعمال می شود.

وی افزود: همچنین بر اساس مصوبه اخیر ستاد مقابله با کرونا که روز گذشته به پلیس راهور ابلاغ شد و با توجه به تعطیلات اعلام شده از سوی این ستاد، تعطیلات استان های تهران و البرز از فردا آغاز می شود و تا پایان روز یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

هادیانفر ادامه داد: به همکاران راهور تاکید شده است تا به هموطنان انصراف از سفر را توصیه کنند اما در صورتی که فردی اصرار به ادامه سفر داشته باشد اعمال قانون و خودروی مربوطه یک میلیون تومان جریمه نقدی می شود.

سردار هادیانفر تصریح کرد: ناوگان بار مسافری از این محدودیت ها مستثنی است و می توانند تردد داشته باشند.

از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان سه شهرستان ملایر، نهاوند و کبودراهنگ در وضعیت قرمز، شهرستان های همدان، تویسرکان، اسدآباد، درگزین و رزن در وضعیت نارنجی و شهرستان های فامنین و بهار در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز