خبرگزاری کار ایران

در سی و هشتمین آیین پویش ره سلامت؛

سه پروژه اورژانس ۱۱۵ استان هرمزگان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۷۹۴

همزمان با سراسر کشور و در سی و هشتمین آیین پویش ره سلامت، سه پروژه اورژانس ۱۱۵ استان هرمزگان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، همزمان با سراسر کشور و در سی و هشتمین آئین پویش ره سلامت، سه پروژه اورژانس ۱۱۵ استان هرمزگان به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان اورژانس کشور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به صورت مجازی و معاون فرهنگی و اجتماعی استانداری هرمزگان و رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستان استان به صورت حضوری افتتاح شد.

در راستای برنامه ششم توسعه  و در راستای دسترسی عادلانه عامه مردم به خدمات بهینه بهداشتی و درمانی، ساختمان مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با مساحتی بالغ بر هزار و سیصد و هفتاد مترمربع در سه طبقه شامل قسمت های پشتیبانی، مرکز فرماندهی و عملیات، مرکز دیسپچ استان، ستاد هدایت با صرف هزینه ای بالغ با ۵۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی دانشگاه علوم پزشکی و سازمان اورژانس کشور، طی دو سال ساخته و به بهره برداری رسید.

در این آیین،  پایگاه جاده ای اورژانس  ۱۱۵ مقام بندرلنگه و پایگاه شهری اورژانس ۱۱۵ حاجی آباد نیز به بهره برداری رسید.

برای ساخت این دو پایگاه نیز هزینه ای بالغ بر۵۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون  ریال از محل اعتبارات عمرانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و سازمان اورژانس  صرف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز