خبرگزاری کار ایران

انهدام باند تبهکاری در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۷۴۱

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: اعضای یک شبکه تبهکار در ارومیه که با ایجاد رعب و وحشت و تهدید به تشکیل پرونده های صوری کیفری علیه اشخاص نسبت به تصرف املاک و اراضی اشخاص می کردند، دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: این افراد با استفاده از شیوه های خشن و تبهکارانه نسبت به تملک و تصرف اراضی اشخاص اقدام می کردند.

وی ادامه داد: اعضای این باند با آتش زدن محصولات کشاورزی و قطع درختان و تخریب باغات کشاورزی اهالی شرارت می کردند که با عملیات گسترده و همکاری موثر پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی و دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه پرونده قضایی تشکیل و توسط بازپرس ویژه در دست بررسی است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در این پرونده ۶ نفر دستگیر و با قرارهای قانونی روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر عوامل و مرتبطین هم به صورت ویژه در حال انجام است.

عتباتی با تذکر جدی به قانون شکنان و برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم و جامعه گفت: بزهکاران و متخلفان و قانون شکنان در استان امنیت نخواهند داشت. 

وی ادامه داد: متخلفان به طور دائم در حال رصد و تحت کنترل خواهند بود و هر کسی به هر نحوی حقوق مردم و جامعه را تضییع کند، دست به اعمال مجرمانه بزند در امان نخواهد بود و سروکار او با دستگاه قضایی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز