خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام:

صد میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های مرزی ایلام اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۷۱۹

استاندار ایلام از اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های مرزی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد نوذری از روند انتخابات با اشاره به نگاه ویژه مقام عالی وزارت کشور نسبت به حوزه تقسیمات کشوری در استان ایلام گفت: اهتمام جدی وزارت کشور و همراهی دیگر مسئولان ارشد دولتی در حوزه تقسیمات کشوری خدمات ارزشمندی در استان نظیر ایجاد ۲ شهرستان، یک بخش، ۲ بازارچه مرزی، همچنین ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران و امروز نیز با تصویب هیات وزیران ایجاد فرمانداری ویژه دهلران محقق شده است.

استاندار ایلام افزود: لازم می‌دانم به نمایندگی از مردم شریف استان از مجموعه دست اندرکاران وزارت کشور و هیات وزیران با دلیل توجه ویژه به ایلام قدردانی کنم.

نوذری خواستار مساعدت دولت در به نتیجه رسیدن دیگر مطالبات استان در حوزه کاری وزارت کشور شد و تاکید کرد: به نتیجه رسیدن ایجاد بخش آسمان آباد، بازارچه هلاله شمالی و دیگر مطالبات این حوزه در مدت کوتاه باقیمانده تا پایان دولت از مطالبات مهم مردم استان است که امیدواریم محقق شود.

وی همچنین خواستار مساعدت دولت برای اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام استان به ویژه در حوزه اربعین و مرز شد و اظهار کرد: طرح‌های مهم و اولویت داری در استان وجود دارد که دارای پیشرفت فیزیکی بسیار بالا بوده و اگر چنانچه مسئولان کشوری نیز در این زمینه مساعدت داشته باشد، می‌توان این پروژه‌ها را در سریع ترین زمان به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز