خبرگزاری کار ایران

برای تأمین مسکن ارزان قیمت برای قشر محروم؛

عملیات اجرایی احداث ۵۲ واحد مسکونی در طارم آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۷۰۴

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، گفت: به منظور تأمین مسکن ارزان قیمت برای قشر محروم، عملیات اجرایی احداث ۵۲ واحد مسکونی با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان در طارم آغاز شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در آیین کلنگ زنی احداث 52 واحد مسکونی برای قشر محروم طارم گفت: توسعه اقتصادی، کشاورزی و ایجاد شغل یکی از وظایف اوقاف برابر قانون و مقررات است.

کرمی، با بیان اینکه اوقاف ظرفیت های متعددی همچون اراضی در اختیار دارد و می توان از محل نیت واقفان، مسکن ارزان قیمت برای اقشار محروم و عموم مردم تامین کند.

وی، با اشاره به اینکه در استان زنجان نیز این مجموعه به مقوله تامین مسکن برای اقشار محروم ورود کرده است، گفت: به همین منظور رایزنی هایی با دستگاه های بنیاد مسکن و راه و شهرسازی انجام شده است.

این مقام مسئول به وجود چند زمین متروکه در شهرستان طارم اشاره کرد و گفت: در راستای تامین مسکن محرومان این منطقه مقرر شد تا پروژه احداث 52 واحد مسکونی در طی دو سال با اعتبار 31 میلیارد تومان اجرا شود.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، رایزنی هایی نیز با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای قیدار و ابهر نیز انجام شده است تا در حوزه تامین مسکن قشر محروم اقدام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز