خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته بهزیستی؛

مسابقات بوچی ورزشکاران دارای نیازهای ویژه در دامغان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۳۶۲

همزمان با هفته بهزیستی یک دوره مسابقات بوچی ویژه ورزشکاران مرکز توان یابان دامغان در مجتمع توانبخشی شهدای هفتم تیر این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، به مناسبت هفته بهزیستی و با هدف انتخاب نفرات برتر جهت اعزام به مسابقات کشوری یک دوره مسابقه بوچی با حضور ۶ نفر از برگزیدگان مسابقات قبلی برگزار شد.

این مسابقات بین ورزشکاران رشته بوچی مرکز توان یابان دامغان در مجتمع خدمات بهزیستی شهدای هفتم تیر این شهرستان انجام پذیرفت.

محمود زحمتکش رئیس اداره بهزیستی دامغان با اشاره به اینکه بوچی رشته ورزشی و المپیکی بوده، یادآور شد: بوچی از رشته های اختصاصی المپیک ویژه و ورزشکاران دارای نیازهای ویژه است.

وی ادامه داد: ورزشکاران رشته بوچی مرکز توان یابان دامغان در سال‌های گذشته 3 مدال طلا و نقره در مسابقات جهانی کسب کردند.
 
رئیس اداره بهزیستی دامغان تصریح کرد: 12 نفر از ورزشکاران پسر مرکز توان یابان دامغان در رشته بوچی فعالیت می کنند که محمدعلی طوسی در المپیک ویژه 2018 موفق به کسب مدال طلا این رشته شد.

در پایان این مسابقات سید قاسم داوود الموسوی نفر اول، اسماعیل هروی نفر دوم و محمد علی طوسی و ابوالفضل خراسانی نفر سوم مشترک انتخاب و با حضور رئیس اداره بهزیستی و مدیر مرکز توان یابان دامغان تقدیر شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز