خبرگزاری کار ایران

‍ کشف 232 کیلوگرم تریاک در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۳۳۹

فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله 232 کیلوگرمی تریاک در "کرمانشاه" و دستگیری 5 قاچاقچی و توقیف 2 دستگاه خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند قصد انتقال قابل توجهی مواد از استان های جنوبی به "کرمانشاه" را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی مسیر حرکتی قاچاقچیان شده و در فرصتی مناسب نسبت به توقیف 2 دستگاه خودرو سواری متعلق به آنها در ورودی شهر "کرمانشاه" اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کشف 232 کیلوگرم تریاک، از دستگیری 5 نفر در این خصوص و معرفی آنها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

سردار جاویدان در ادامه کشفیات امسال پلیس مبارزه با مواد مخدر استان را حدود یک تن و 300 کیلوگرم عنوان کرد و گفت: در همین راستا 107 قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند.

وی در پایان از دستگیری و جمع آوری بیش از هزار معتاد متجاهر نیز در حدود 4 ماه سپری شده از سال خبر داد و گفت: برخورد قاطعانه با قاچقاچیان و جمع آوری معتادان متجاهر با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز