خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان گیلان خبر داد؛

ممنوعیت ترددخودروهای غیربومی به گیلان در تعطیلات پیش رو/ جریمه افراد متخلف میلیونی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۳۲۲

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به تعطیلات آخر هفته و تعطیلات 6 روزه استان‌های تهران و البرز و توصیه به پرهیز از سفر به این استان تاکید کرد: اعمال محدودیت ها در تعطیلات پیش رو به استان با جدیت ادامه می یابد.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ جاور صفاری گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا ورود پلاک های غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است؛ ضمن اینکه خودروها با پلاک‌های غیربومی مربوط به ساکنان استان نیز باید برای جلوگیری از اعمال جریمه تعویض شوند.

رئیس پلیس راه گیلان تصریح کرد: براساس مصوبه ستاد کرونا تردد بین شهری خودروها با پلاک های بومی به دلیل کار کشاورزی تا پایان شهریورماه مانعی ندارد .

وی با اشاره به قرمز بودن شهرستان‌های رشت، خمام، رودسر، رودبار، بندانزلی و آستارا اظهار داشت: نیروهای پلیس راه در شهرهای آستارا ، چابکسر و رودبار مستقر هستند و ابتدا با تذکر از خودروهای غیربومی که قصد ورود به استان را دارند ، درخواست بازگشت و در صورت تمکین نکردن اعمال قانون می شوند.

وی ادامه داد: این جریمه همانند مصوبات ستاد ملی برای ورود به شهرهای قرمز یک میلیون تومان و برای ورود به شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز