خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد:

خسارت‌های شدید بارش‌های تابستانه در کهگیلویه و بویراحمد/ دام‌های عشایری تلف شده‌اند و ده‌ها تن ماهی از بین رفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۲۹۹

مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد از وارد شدن خسارت های متعدد ناشی از بارش های شدید تابستانه به برخی از روستاها و مناطق عشایری این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، محمد محمدی در گفت‌وگو با رسانه ها با اشاره به برخی از خسارت های وارده به محورهای مواصلاتی روستایی و عشایری در چهاد شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: متاسفانه حجم این خسارت ها بالا و تا پایان اتمام بارش ها نمی توان این خسارت ها را ارزیابی کرد.

وی گفت: البته ما چند روز قبل از شروع بارش ها با استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی، هشدارهای لازم را در این ارتباط داده بودیم اما متاسفانه هم اکنون شاهد خسارت های گسترده در شهرستان های  بویراحمد، دنا، چرام و مارگون هستیم.

محمدی از تلف شدن دام عشایر و صاعقه زدگی تعدادی از عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در روز گذشته هم خبرداد و خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از منازل مسکونی و محورهای مواصلاتی روستایی در سطح استان  هم دچار خسارت های شدیدی شده اند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ مزرعه پرورش ماهی در منطقه تفریحی تنگ مهریان یاسوج خسارت زیادی دیده اند و متاسفانه دهها تن از ماهی این مزارع بطور کامل تلف شده است.

محمدی افزود: انتظار داریم مردم استان مراقبت های لازم را داشته باشند و نکات ایمنی را رعایت کرده و از حضور در مسیر رودخانه ها خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، سامانه بارشی موسمی جنوبی به استان کهکیلویه و بویراحمد از عصر روز یکشنبه ۲۷ تیرماه به این استان ورود کرده و تا عصر امروز دوشنبه ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز