خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان خبرداد:

خسارت ۲۵ میلیارد ریالی بارندگی به زیرساخت های هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۲۳۶

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: به علت بارندگی‌های روزهای اخیر در هرمزگان، تاکنون ۲۵ میلیارد ریال به زیرساخت‌های استان خسارت وارد شده است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهرداد حسن زاده، عمده این خسارت‌ها را در بخش‌های راه، تاسیسات آب و برق دانست و عنوان کرد: نزدیک به ۳۸۰ کیلومتر راه روستایی در استان بویژه در میناب و حاجی آباد و یک دهنه پل در بخش مرکزی سیریک تخریب شده است.

وی در خصوص خسارت به تاسیسات آب و برق اظهار کرد: خسارت‌های وارد شده به تاسیسات برق عمدتاً در میناب و بشاگرد بوده است و تخریب، آب بردگی لوله‌های آب شرب و آبشخورر دام نیز عمدتاً در شهرستان‌های میناب، بشاگرد و حاجی آباد رخ داده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از فوت یک مامور شرکت برق بندرعباس خبر داد و خاطرنشان کرد: وی در حین انجام ماموریت و رفع قطعی برق در بخش شمیل بندرعباس جان خود را از دست داد.

 حسن زاده با اشاره به اینکه راه های برخی روستاها مسدود شده و اکنون به علت طغیان رودخانه کُر راه ارتباطی دشت کوران بخش فین مسدود است، اضافه کرد: راه روستایی گوهران در شهرستان بشاگرد نیز به علت طغیان رودخانه گابریک مسدود است و پس از پس از فروکش کردن آب رودخانه ها، مسیرهای مسدود شده بازگشایی می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز