خبرگزاری کار ایران

۴۱ واحد صنفی در مشهد پلمپ شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۲۳۱

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونایی مشهد از ابتدای هفته گذشته دو هزار و ۶۹۶ بازرسی درمورد رعایت دستورالعمل های بهداشتی از مشاغل در مشهد انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ، امیر دلداری گفت: با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونایی  مشهد از ابتدای هفته گذشته ۲۶۹۶ بازرسی درمورد رعایت دستورالعمل های بهداشتی از مشاغل در مشهد در مدت ذکر شده انجام شده است که منجر به ۱۳۸ تذکر کتبی، ۷۱ مورد جریمه و پلمب ۴۱ واحد صنفی شده است. ارزش ریالی این جرایم حدود ۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است.

او افزود: ۲۶۹۶ بازرسی درمورد رعایت دستورالعمل های بهداشتی از مشاغل در مشهد در مدت ذکر شده انجام شده که منجر به ۱۳۸ تذکر کتبی و ۷۱ مورد جریمه و پلمب ۴۱ واحد صنفی شده است. ارزش ریالی این جرایم حدودا ۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد در رابطه بازرسی‌های انجام شده از ابتدای سال ادامه داد: از ابتدا امسال تا کنون دو هزار و ۵۰ اکیپ نظارتی تشکیل شده و صد و ۳۳هزار و ۲۵۵ بازرسی انجام شده است. با انجام این بازرسی‌ها ۲۵۶۴ تذکر کتبی صادر شده است و ۸۲۸ فرم جریمه صادر و ۱۱۳۶ مورد نیز پلمب صورت گرفته است.

دلداری بیان کرد: تخلفات صورت گرفته به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مشاغل گروه یک که اجازه فعالیت دارند و عدم اجرای مصوبه صنوف در مشاغل گروه دو و سه و چهار است.

او با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات در سه ماهه ابتدای امسال نیز درحوزه فعالیت نانوایی‌ها صورت گرفته است، تصریح کرد: بیشترین فعالیت ما در این روز‌ها در خصوص بازرسی از نانوایی‌ها است. در سه ماهه ابتدای امسال ۲۳۰۰ بازرسی از واحد‌های نانوایی‌صورت گرفته است که این بازرسی‌ها منجربه صدور ۴۱۰ فقره فرم گزارش به ارزش ریالی ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و ارسال به سازمان تعزیرات حکومتی شده است. نانوایی‌ها در دستور بازرسی قرار دارند و هر جایی که تخلف دیده شود، برخورد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز