خبرگزاری کار ایران

اختصاص ۱۰۰ دستگاه آمبولانس به اورژانس استان هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۲۲۷

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به همراهی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان اورژانس کشور دیدار کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حسین قاسمی بیان کرد: در جلسه ای که در تاریخ ۲۶ تیرماه  به منظور بررسی چالش‌های اورژانس پیش بیمارستانی استان و پیگیری جهت تخصیص اعتبار برای ایجاد زیر ساخت های لازم، با حضور  پیر حسین کولیوند و منصور آرامی در سازمان اورژانس کشور برگزاری شد؛ گزارش عملکرد اورژانس استان ارائه و چالش های حوزه اورژانس استان مطرح شد.

در این جلسه، بر تعمیر ۴۰  دستگاه آمبولانس قابل تعمیر این مرکز و بازگشت آن به چرخه عملیاتی در کمترین زمان ممکن تاکید ویژه شد.

وی اظهار کرد: به تازگی ساخت ۳ پایگاه بین جاده ای به اتمام رسیده که با مساعدت سازمان اورژانس کشور برای تامین آمبولانس و تجهیز آن، آماده ارائه خدمت به مردم است.

قاسمی افزود: برای مدیریت بحران نیازمند راه اندازی سوله بحران هستیم که درخواست آن به وزارت بهداشت داده شده است و پس از موافقت راه اندازی خواهد شد.

کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به اهمیت تکمیل ناوگان آمبولانس استان هرمزگان گفت: یک هزار دستگاه آمبولانس جدید در آینده نزدیک به ناوگان اورژانس کشور اضافه خواهد شد که به محض تحویل یکصد دستگاه آمبولانس به استان هرمزگان اختصاص می یابد.

منصور آرامی، عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با اشاره به  موقعیت استراتژیک جزایر ابوموسی و تنب بزرگ و کوچک، افزود: امداد رسانی و اعزام بیماران و مصدومان در این جزایر اهمیت زیادی دارد و امداد دریایی در این خصوص بسیار راهگشاست  وی به حمایت مجلس شورای اسلامی از سازمان اورژانس کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز