خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون علمی رئیس جمهوری از محل ساخت پردیس فناوری آبیک

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۲۱۴

معاون علمی فناوری رئیس جمهوری روز دوشنبه به همراه استاندار قزوین از محل ساخت پردیس فناوری آبیک بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سورنا ستاری در این بازدید با برنامه ساخت این پردیس فناوری که قرار است در جوار شهرک صنعتی کاسپین ۲ (آبیک)ساخته شود، آشنا شد.

مصطفی مافی رئیس پارک علم و فناوری قزوین در این بازدید گفت: این پردیس در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار پیش بینی و طراحی شده است.

وی افزود: این پردیس می تواند در ادامه به شهرک فناوری و محل استقرار انواع شرکت های دانش بنیان تبدیل شود.

ابوالفضل یاری رئیس سازمان برنامه و بودجه قزوین نیز در این بازدید از آمادگی استان برای تامین زیرساخت های این پردیس خبر داد.

وی اظهار داشت: براساس سند آمایش سرزمینی این مکان می تواند به شهرک فناوری تبدیل شود.

رونمایی از ترمینال های پرداخت هوشمند شرکت توسعه فن افزار توسن، بازدید از شرکت دانش بنیان سامانه های دما، نور و انرژی سدنا، بازدید از شرکت دانش بنیان تولیدی تهران زرنخ، بازدید از محل پیشنهادی کارخانه نوآوری استان و مرکز نوآوری گیربکس شرکت نیرو محرکه، بازدید از نمایشگاه محصولات فن آورانه پارک علم و فن آوری، افتتاح مرکز نوآوری چشمه نور، افتتاح صندوق پژوهش و فنآوری غیر دولتی استان، رونمایی از شبکه نوآوری قزوین، افتتاح مرکز مالکیت فکری پارک و پایلوت خط بازیافت پسماندهای الکترونیک شرکت رینو و حضوز مراسم واگذاری اراضی پارک و نشست ستاد اقتصاد مقاومتی از برنامه های سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به قزوین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز