خبرگزاری کار ایران

دبیر هیات بسکتبال استان خبر داد:

تعویض کف‌پوش خانه بسکتبال قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۲۰۸

کف‌پوش جدید خانه بسکتبال قزوین با تخصیص اعتبارات لازم و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات بسکتبال تعویض و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، این پروژه با هزینه‌ای بالغ‌ بر ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تجهیز فضاهای ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان و منابع هیات بسکتبال قزوین اجرا شد.

دبیر هیات بسکتبال استان قزوین در این باره گفت: کف‌پوش قبلی این سالن به دلیل فرسودگی و قدمت، کیفیت و کارآیی خود را از دست داده بود و باید تعویض می‌شد.

امید حمیدی اضافه کرد: با توجه به حضور تیم‌های استان در لیگ‌های برتر کشور از جمله غفاری تاکستان در لیگ دسته یک به همراه شهرداری و شورا در لیگ برتر ضروری بود که برای تعویض کف‌پوش خانه بسکتبال اقدام لازم صورت می‌گرفت که خوشبختانه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و تخصیص اعتبار این کار محقق شد.

حمیدی اضافه کرد: استان قزوین ظرفیت‌های زیادی در رشته بسکتبال مردان و زنان دارد و تاکنون قهرمانی نونهالان ایران، نایب قهرمانی نوجوانان، مقام سوم نونهالان کشور، قهرمانی لیگ دسته یک کشور، مقام چهارم لیگ برتر در سال ۹۴ و مقام دهم همان لیگ در سال ۹۹ را در کارنامه خود دارد.

 وی اضافه کرد: تیم بسکتبال غفاری تاکستان که به دنبال محرز شدن تخلف تیم شهرکرد در به کارگیری بازیکن غیرمجاز است نیز مترصد صعود به لیگ دسته اول کشور بوده و باید زمینه‌های لازم برای حضور موفق و قدرتمندانه این تیم در مسابقات آینده نیز فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز