خبرگزاری کار ایران

افزایش شناسایی اضافه تناژ بار در جاده‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۲۰۳

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از افزایش ۹ برابری شناسایی تخلفات مربوط به اضافه تناژ بار در راه‌های ارتباطی استان طی سه ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، علیرضا معیری پور گفت: کار کنترل  و شناسایی کامیون‌های متخلف با بار اضافه به طور مستمر و در قالب گشت‌های مشترک این اداره کل و پلیس راه در راه‌های ارتباطی استان، به خصوص در مبادی بارگیری معادن انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در سه ماه نخست امسال و با انجام ۲۲ مرحله گشت کنترل اضافه تناژ معدن با باسکول سیار، ۱۹۰ دستگاه کامیون کنترل و ۱۱۷ مورد تخلف نیز به پلیس معرفی شدند.

به گفته معیری‌پور، مقدار اضافه تناژ کشف شده در این رابطه ۴۳۰ تن بوده که امیدواریم با افزایش عوامل نظارتی، شاهد رعایت بیشتر نکات ایمنی از سوی رانندگان نیز باشیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با تاکید بر اهمیت حمل میزان مجاز بار در جاده‌ها، افزود: حمل بار بیش از ظرفیت مجاز یکی از عوامل مهم تخریب رویه آسفالت جاده‌ها و ابنیه فنی است که علاوه بر وارد کردن هزینه‌های فراوان، احتمال وقوع تصادفات را در کاربران جاده و خودروها را نیز افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز