خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری از سیستم سیگنالینگ متروی شهرجدید هشتگرد تا شهریور ماه

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۱۹۶

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از راه‌اندازی سیستم سیگنالینگ قطاربرقی شهرجدیدهشتگرد_ گلشهر (کنترل هوشمند حرکت قطار) در شهریور ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، ‌مسعود حق لطفی با اشاره به راه اندازی قطاربرقی شهرجدید هشتگرد_ گلشهر اظهار داشت: این مسیر با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان در حال بهره‌برداری است و در زمان حاضر خطوط ریلی شمالی و جنوبی پروژه افتتاح و سیستم سیگنالینگ متروی شهر جدید هشتگرد نیز با ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار در حال تکمیل است که تا شهریور ماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

 ‌وی گفت: در زمان حاضر متروی شهرجدید هشتگرد با ۱۴ سرویس قطار ساعت ۶ صبح الی ۳ بعد از ظهر در حال فعالیت است که با نصب کامل تجهیزات سیگنالینگ (کنترل هوشمند حرکت قطار)، شمار سفرهای قطار شهری شهرجدید هشتگرد- کرج افزایش خواهد یافت.

 ‌وی با اشاره به ساخت سکوی قطار شهری ماموت توسط شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: این سکو با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در حال احداث می‌باشد که با راه اندازی آن، ساکنان مناطق بیشتری از شهرستان ساوجبلاغ تحت خدمت مترو گلشهر_ شهرجدید هشتگرد قرار خواهند گرفت و علاوه بر سهولت رفت و آمد پرسنل کارخانجات اطراف و ساکنین شهرهای کردان، کوهسار، گلسار و چهارباغ، کمک شایانی به کاهش ترافیک آزادراه کرج_ قزوین خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز