خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار خبر داد:

افزایش شمار بیماران مبتلا به کرونای دلتا در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۸۵۳

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان گفت: با افزایش شمار بیماران مبتلا به کرونای دلتا و تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستان شهید بهشتی، به وضعیت خطر و بحرانی رسیده ایم.

به گزارش ایلنا از کاشان، مسعود خاندایی در حاشیه نشست هماهنگی برای تشکیل جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا اعلام کرد: با تشدید وضعیت فوق بحرانی پیش رو و نبود تخت خالی برای بیماران کرونای جهش یافته دلتا ضرورت دارد تدابیر ویژه ای برای مدیریت شرایط فعلی اتخاذ شود.

وی اضافه کرد: نشست فوق العاده ستاد شهرستانی امروز با حضور اعضای شورای تامین، ستاد کرونا و مدیریت بحران تشکیل و به بررسی و تصمیم گیری در خصوص جلوگیری از روند تشدید بیماری برگزار می شود.

رئیس کمیته پشتیبانی و منابع انسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان کاشان تاکید کرد: با افزایش شمار بیماران مبتلا به کرونای دلتا و تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستان شهید بهشتی، به وضعیت خطر و بحرانی رسیده ایم.

معاون فرماندار کاشان تصریح کرد: در شرایط قرمز کرونایی ضرورت دارد کلیه دستگاه های اداری و بانک ها طبق پروتکل اعلام شده و مشخص در محل کار حضور پیدا کرده و ما بقی افراد به صورت دورکاری انجام خدمت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز