خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر جهاد کشاورزی:

یک میلیون و 700 هزار تن نهاده دامی در کشور توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۸۰۹

معاون تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی گفت: از ابتدای سال تاکنون یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن نهاده دامی در سطح کشور بین اتحادیه‌ها توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مرتضی رضایی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های دامداری که صبح امروز در آبیک صورت گرفت، گفت: نهاده‌های دامی به میزان کافی به کشور وارد شده و کمبودی در تامین نهاده‌های دامی نداریم و نهاده‌ها در بنادر کشور انباشته شده‌اند.

معاون تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: استان‌هایی که به نهاده‌های دامی نیاز دارند و با مشکل حمل‌ونقل مواجه هستند باید هماهنگی‌های لازم را برای ارسال خوردوها به بنادر انجام دهند.

وی ابراز کرد: از ابتدای سال تاکنون یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن نهاده دامی در سطح کشور بین اتحادیه‌ها توزیع شده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: باتوجه به خشکسالی و کاهش تولیدات علوفه در سطح کشور هزینه‌های تولید شیر افزایش یافته؛ از این رو برای جلوگیری از زیان و نارضایتی دامداران قیمت شیر نیز افزایش یافته است.

وی افزود: سرکوب قیمت‌ها بویژه قیمت شیر به دامداران ضرر وارد کرده و به نفع چرخه تولید نیست؛ البته وزارت جهاد کشاورزی با روش‌های حمایتی از مصرف کنندگان نیز حمایت می‌کند.

رضایی گفت: حمایت از تولید در راستای حفظ و ارتقای امنیت غذایی جامعه از اهداف ما در جهاد کشاورزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز